Snelle levering ♡ Verzending €3,95 ♡ Gratis vanaf €75,- ♡ Wekelijks nieuwe items

Levertijd & Verzendkosten

Gratis verzending 

Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden in Nederland. 

Verzenden

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wij versturen jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen. In de praktijk is dit vaak sneller en proberen wij het dezelfde dag nog te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Bestel je in het weekend of in de avond, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Steffies Choice verzendt de meeste sieraden en accessoires in gevoerde brievenbus enveloppen. De enveloppen bevatten van binnen een laagje bubbelplastic. Hierdoor blijven de producten zo goed mogelijk beschermd. Kleding wordt in de meeste gevallen verzonden in een brievenbusdoos. Mocht het een groter pakketje zijn, zal deze in de meeste gevallen worden verzonden in een verzendzak. De pakketjes passen dan ook bijna altijd door de brievenbus. 

De vaste verzendkosten voor bestellingen in Nederland zijn €3,95 en zijn gratis voor bestellingen meer dan €75,00. 

Levering 

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van Steffies Choice altijd een bevestiging per email (mocht je geen mail ontvangen, check dan ook even je Spam folder).

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering na het afgeven aan PostNL in Nederland in 1-2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Let op: i.v.m. de feestdagen kan het afleveren van je pakketje door PostNL iets langer duren.

Track en Trace

Bij de verzending van jouw bestelling ontvang je een Track & Trace code. Met deze code kan je je pakket traceren, maar het verkort de levertijd niet. Nadat we het pakketje aan PostNL hebben overgedragen ontvang je een mailtje met je Track & Trace code.

Steffies Choice is niet verantwoordelijk voor vertraging die is opgelopen door PostNL door bijvoorbeeld stakingen, drukke feestdagen of andere omstandigheden.

Heb je per ongeluk een fout adres opgegeven?

Stuur dan meteen een mailtje naar info@steffieschoice.com. Over het algemeen worden de pakketjes zo snel mogelijk – meestal op de dag van bestelling- ingepakt en verzonden. Stuur ons daarom zo snel mogelijk een mailtje met de adreswijziging. Als het pakketje al verzonden is voordat we de wijziging ontvangen, kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen.